måndag 7 december 2009

Nu börjar vi från början igen då, med en Måndag som alltid. Början är alltså sämst, för måndagar står absolut inte på favoritlistan, - nej! Men idag hade vi två timmars luciaträning till att börja med. Trodde jag skulle svimma efter ett tag, så jag satte mig på marken bland alla treor. Sen skällde vi ut dom lite, hehe. Nej, men dom pratar för fort, och sjunger för lite, och snackar för mycket = bara jag som hörs. Och det vill vi inte, samtidigt som jag måste sjunga för att få mitt MVG, hehe..Damn, så egoistiskt det låter. Det är kontrollfreaket/latmasken som talar.. Sån får man vara ibland! I alla fall om man heter Tove Tillander, wich I do. En massa jobbiga lektioner efter det och sen var jag och sjöng från 4-5. Riktigt knasig musiklektion med Anna, där jag både sjöng och utförde gympapass! Try it? Nu ska jag avsluta och städa hela huset. So damn boring.. Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar