tisdag 8 december 2009

Hejsan hejsan. Funderade nyss på vad jag skulle skriva här i bloggen, men jag har faktiskt inte kommit fram till någonting speciellt. Allt är så rörigt och stressigt och jag har varit på tusen olika humör idag samtidigt, så jag vet knappt var jag ska börja eller sluta. Är det så att man blir tagen oseriöst om man är så rörig? Jag är verkligen rörig..lite för rörig tror jag, och om ärligheten ska fram hade jag inte orkat med mig om jag var någon annan. Fast nu är det just JAG som är Tove Johanna Tillander, så jag måste stå ut och kämpa vidare. Det är bara att le tillbaka mot helvetet och fortsätta som vanligt. Haha, nu blev det väl rörigt för er i alla fall!? ;D

Idag började allt med en tidig morgon, som ovanligtvis inte var speciellt jobbig. Mer skön, och jag kom till och med i tid till skolan. Först hade vi två timmars matte, men jag blev uppkallad till skolsköterskan för att snacka om mitt liv eller nåt, *privat* haha. Missade alltså en del matte.. Sen fick vi reda på idrotts och matte betygen, och sen var det franska. Så segt! Lunchen var ett enda kaos och det i princip regnade stolar i matsalen från bord som var trasiga. Sounds wicked*, just the way it is - så jag förklarar inte! Till sist hade vi hemkunskap där vi bakade kanelbullar. Hela gruppens favorit!- not. Sen fick jag ta ett och annat ord med min kära lärare Maria också. Hon är ju lite sådär ibland, som varenda människa vet. Damn, vad jag hatar det!

Efter skolan åkte jag hem till min Calle och kollade på lite film och hade det rikigt mysigt som alltid, minus när han ska äta för då får man inte ha händerna på hans mage hahaha. Åkte hem vid 9, och nu sitter jag och pluggar. Eller, jag la nyss av.

Nu har jag inte mer att tillägga. Jo! Här är en riktig snyggingbild på min klasskompis Vilhelm, mohaha, enjoy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar