torsdag 3 december 2009

Ingen jul i Askeröd, tack!

Ligger hemma i soffan och har jätteont i magen. Just nu är det ändå helt ok, för jag har inte rört mig på 10 minuter, men fan vad jag hatar det! Illa mår jag också, :(
Funderar på hur det blir nu i jul.. "lillejul" firas hos pappa dagen innan jul och julafton hos mamma. Tror jag i alla fall. Det är jag och Jonathan mot vår moster som vill fira jul i Askeröd. Herregud, att det ens finns ett sånt ställe, man hör ju till och med på namnet hur dött det är, så nej tack! Ingen jul i Askeröd, hell no!
Sen måste man komma på vad man ska köpa i julklapp till alla, haha ;) Och jag vet inte, ingen aning alls..
* Jonathan
* Klara
* Mamma
* Pappa
* Jessica
* Mormor & Morfar
Dom ska jag köpa till. Men nu ska jag fixa te, haha. Ge mig julklappstips är ni gulliga ;) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar