onsdag 9 december 2009

Ännu en halvrörig dag, men snart är den över. Sen är det bara Torsdag och sen är det helg igen. Kommer bli så grymt skönt att bli av med allt pluggande! Det största minuset är att jag förmodigen inte hinner träffa Calle imorron :(
Hm, idag började det med att jag och Johanna skulle göra våra sluttester på idrotten. Gick helt Ok men Danne ville inte kolla bort, och jag hatar när nån kollar när jag tränar! Haha, vi skulle "bara vila lite" hela tiden också, så det var lite oseriöst om man säger så.
Pratade med min kära rektor Fredrik också om ett par saker, och det gick superbra! Efter det snackade jag med Marika och gick hem för att plugga vilket jag faktiskt gjort hela dagen. Nu har det bara varit en liten paus, och vi har ätit caesarsallad, me love it :)) Nu blir det mera SO innan provet imorgon. Wish me luck lovers (k)

Puss och kram / Tove.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar